Pour l ' amour du Vintage Blue - Pour l ' amour du Vintage Blue - Pour l ' amour du Vintage Blue - Pour l ' amour du Vintage

woensdag 6 juni 2012

Laat me even dromen ......


Hallo meisjes,

Het is hoogtijd om nog eens een "blue" bericht te posten ;-)
Als ik die prachtige foto's zie op het internet, denk ik toch soms dat ik droom hoor ! Bestaan die plaatsen allemaal wel ? Ik vind het allemaal droomplaatjes als ik het zo mag omschrijven.   
 Dus beslis ik even verder te dromen en dit is dan de deur van mijn huis, ergens ver weg waar de zon altijd schijnt ( en 's nachts regent het want dit is nodig voor de bloemetjes in de tuin ).



Ik heb al mijn mooie kussentjes in een rieten mand gestoken voor de deur zodat ik ze kan meenemen naar de tuin straks. Ik verwacht een paar vriendinnen en heb de tuin al mooi gedecoreerd.








Wat zullen ze straks kijken zeg, alles staat klaar ; tafels zijn gedekt, stoelen genoeg, kopjes voor de koffie, overal bloemen  .....     oooh hoe mooi allemaal.

Nu ik toch aan het dromen ben, wil ik jullie ineens laten genieten van mijn garderobe ....
Even kijken wat ik ga  aantrekken..... een kleedje ......


Of een rok met veel tule of roosjes ......



Of deze .....  zooo romantisch ....


Niet kijken naar de rommel ..... ik heb het allemaal al gepast ;-)


Is dit misschien te gekleed ?  Alhoewel ......



Eummmmm .... ik kan het misschien beter iets eenvoudiger houden .... niet ?
Simply vintage ?

Moeilijk he, met zoveel mooi's .....

Nu nog een hoedje kiezen .....


 en een tasje ......




Haaalloooooo .......... Carine, wakker worden !  Ooooooh neeee nog eventjes , ik heb de hobby ruimte nog niet laten zien ....... en ..... de slaapkamer ........... en .... en .......










 Heb ik jullie ook laten dromen ? Of ben ik de enige romantische ziel in blogland ? Neeeee  dat weet ik zeker ! 

Ik heb al die afbeeldingen op trumblr gevonden en wou die met jullie delen want ze laten mij dromen ......

 Tot later

Carine

17 opmerkingen:

  1. Wat een mooie droom,Carine.
    En wat een bijzondere foto's.
    De kleding spreekt me ook wel aan,hoor.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er allemaal geweldig uit hè? Ik hou meer van een iets stoere stijl, maar het eerste plaatje vind ik ook héél erg mooi hoor!

    Fijne avond! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig geschreven en even mooie foto's. Kwam je mij daar niet tegen in je droom - ik was er even ook :-)

    Fijn weekend.

    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige post.
    Heerlijk zo even wegdromen.
    En dan de foto's die je er bij gezocht hebt, super.
    Volgens mij was ik er ook even ( net als Marieke van hierboven).
    Droom maar verder, buiten is het toch niks!
    Heb mij meteen aan gemeld voor deze blog en je andere.
    Geniet van je dag.
    Groetjes, Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi ..♥
    Wat heb jij een prachtige blog ik ga je zeker volgen ben net wakker lag ik even te dromen bij jou super mooie blog Wow ..♥
    Lieve gr Gaby..♥

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtigggg droom graag met je mee hoor wat een super mooie foto's zeg heerlijk om in weg te dromen ...fijne week en roep me even als je weer zo droom heb lieve groet Rosita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heerlijk dromen met al die mooie foto's dat heb ik ook . maar dat doe ik via pinterest ook een heel verslaven iets maar wel erg leuk. plaatjes wat je mooi vindt of ideen op doen net als in blog land. Al is blog land wel veel persoonlijker. dmv de leuk reakties

    lieve groet
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carine,
    Ik heb je vandaag een Sunshine Award gegeven omdat
    ik je blog toch iets speciaals vindt! Succes ermee.
    Nog een fijn weekend,
    liefs Valerie ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carine, leuk dat je volger geworden bent van een van mijn Blogs :)
    Ik ben natuurlijk direct komen kijken bij jou en ben ook direct volger geworden van allebeide Blogs.
    Ze zijn prachtig en zoooooo inspirerend, zulke heerlijke romantische foto's, dit is precies waar ik ook vn houd.
    Een hele fijne zondag en ik verheug me op de volgende post :)

    Heel veel groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik droom al weg bij die eerste tuinfoto. vind je het goed dat ik ze op pinterest zet? liefs, @nne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ti ho trovato nel blog di Ria,sono così contenta!Hai un blog dai colori e dalle immagini dolci,rilassanti e vintage!Qui è pieno di coccole!Divento follower!A presto,Rosetta

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ineens is mijn thee koud. Heb ik dan zo lang zitten dromen...
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige blog heb je.
    Ja ik heb me zitten dromen.
    Ben gelijk lid geworden.

    Gr. Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk blog is dit. Ik ga je hier ook volgen en droom lekker met je mee hoor.
    Groetjes, Ellie.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. En hier heb ik ook even zitten wegdromen!!!!
    Net ontdekt, ik ga volgen, en verder wegdromen...
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh, ik volgde al?????
    Nooit iets van voorbij zien komen in mijn bloglijst, vreemd, maar ik ga kijken hoe dat kan, want ik wil niets meer missen van dit mooie blog!
    nogmaals
    Liefs
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  17. qui si sogna a occhi aperti complimenti ...... bravisssssssima a presto lu..

    BeantwoordenVerwijderen